Arini ejulz berkesempatan teman mak dan ayah balik kampung utk majlis tahlil arwah nenek sebelah ayah..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 😊 Alhamdulillah, masuk sahaja bulan September 2026, nampaknya ada satu l...
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...




alhamdulillah ada rezeki buat majlis tahlil sambil bersedekah.
ReplyDelete:)
Deletetahun ni baru sekali berkesempatan buat untuk arwah ayah. insyallah nanti nak buat lagi.
ReplyDeletesemoga dipermudahkan. amin
DeleteAlhamdulilah ...
ReplyDeleteSemoga arwah di tempatkan di kalangan orang yang beriman..
ReplyDeleteamin..
DeleteSemoga roah arwah dicucuri rahmat.. Aamiin..
ReplyDeleteamin..
DeleteAlhamdulillah.
ReplyDeleteMudah2an sedekahnya sampai kepada arwah.
amin..
Deletemoga arwah ditempat org yg solehah :)
ReplyDelete