Iklan

My BloggerMy Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 16 July 2018

Jadi Mat Jenin Jap.. ^_^





Kalau la semua ni betul2 dan bukan COBAAN bak kata pendekar bujang lapok.. ermmm.. hehehe.

Persoalan yang bermain di fikiran ejulz, dalam banyak2 yang dapat emel ni diorang layan ker x ek? Risau sekarang ni macam2 jenis SCAM & modus operandi.. wahhhh.. word dah macam cerita gerak khas.. hehe

SELAMAT PAGI SEMUA. SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI ARINI ^_^




 



15 comments:

  1. Adeh! halus sangat tulisan tak nampak.
    Mrs. A pun ada dapat dah matang tak de la layan hahahaha....

    ReplyDelete
  2. tk layan takot scammer. hahaha.

    ReplyDelete
  3. Kalau tak kaya boleh papa kedana ni.
    Tak pernah layan.

    ReplyDelete
  4. akak tak pernah layan emel yang bukan2..takuttt

    ReplyDelete
  5. elakkan layan dia org...pesanan polis dkt Del..

    ReplyDelete
  6. xde ape la..merepek je tu..aa tula terfikir gak..ade ke yg pi reply kat depa eh haha

    ReplyDelete
  7. kalaula betul, lama dah ramai org jadik jutawan.
    tapi tu la. duit takkan dtg tanpa usaha, ejulz.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...