Jom kasi gegar GA ni.. Hehehee
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 😊 Alhamdulillah, masuk sahaja bulan September 2026, nampaknya ada satu l...
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

Kalau berkesempatan nak join jugak la :)
ReplyDeleteIka datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2018/07/book-haul-julai.html
:)
Deleteslmt berjaya
ReplyDeleteHaiii, goodluck!
ReplyDeleteEkin datang singga sini
http://asyiqinroslee.blogspot.com/
terima kasih sudi join giveaway pertama saya =)
ReplyDeleteSalam, Fiza singgah BW dari segmen yang sama https://ourmemoria.blogspot.com/2018/08/giveaway-pertama-by-diyanatjumanblogspo.html
ReplyDeleteSINGGAH DARI GA YANG SAMA
ReplyDeletehttp://cikcappuccinolatte.blogspot.com/2018/08/giveaway-pertama-by-diyanatjumanblogspo.html