Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 9 July 2018

Top Komentor Sepanjang Zaman

Inilah muka2 blogger yang menduduki carta top komentor sepanjang zaman blog ejulz setakat hari ini.. 9 JUL 2018.. Entry pertama ejulz pada 18 NOV 2018 2010.. hehe









8. Link tidak dapat dikesan




Terima kasih ejulz ucapkan kerana sudi support ejulz sebagai seorang blogger. Walaupun hanya sekadar blogger biasa2 jer. Ada di antara mereka ni yang dh x aktif blog sebab sibuk dengan perniagaan mereka.. Xpa, blog ni bukanlah satu kewajiban. Yang penting rajin mencari sumber rezeki untuk keluarga. Blogger Bro Monday sekarang ni aktif dalam perniagaan jual susu. Kalau ada yang berminat bolehlah hubungi beliau di facebook. Ada yang dah tak nak pandang lagi dah blogger biasa2 macam ejulz ni.. huhuu.. Apa2 pun ejulz ingin ucapkan terima kasih di atas segala sokongan sepanjang ejulz berblog ni. Maafkan ejulz andai ada tersilap kata dalam memberi komen. Niat ejulz hanya satu, menjalinkan persahabatan dengan sahabat2 blogger..




18 comments:

  1. Tahniah pada yang tersenarai..😊

    ReplyDelete
  2. wah...
    kagum nyer.
    aida kalau buat ni, mesti throwback kawan2 lama.
    ramai dah tak blogging.
    sibuk dgn anak yg da besar.
    sibuk dgn bisnes.
    ada yg tak blogging sebab malas ha ha ha ha :)

    ReplyDelete
  3. entry pertama ejulz tu mcm typo ajer tahun nyer.
    takkan la 18.11.2018 kan?

    ReplyDelete
  4. wah.. in shaa Allah saya akan tersenarai dalam ni.. :)

    ReplyDelete
  5. eh eh ade lagi..even nad jarang nak update blog sgt..haha masih tesenarai..ni yg gegeh nak aktif blog ni..hehe..its oke..teguran kan bgus utk baiki diri kann

    ReplyDelete
  6. hans dah terkeluar carta
    hahaha

    ReplyDelete
  7. Wah, setia diorg nii, tahniah 😊

    ReplyDelete
  8. Nampak nama saya disitu..
    Tahniah pada yang tersenarai..

    ReplyDelete
  9. Tahniah buat mereka yang tersenarai...

    ReplyDelete
  10. waahh rajin nya da org...hahha

    ReplyDelete
  11. Yey! Masih wujud nama saya kat situ :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...