Skip to main content

SOPHIE PARIS

Salam semua.. Jarang BW 2-3 hari ni.. ejulz lepak rmh kwn tgk euro.. malas nak bawak laptop. hehe.. lagipun ada plan lain.. main game bola.. hehehe.. ok, ejulz dah join Sophie Paris.. So, kalau ada yang berminat nak beli barang2 Sophie Paris bagitau ejulz k.. :)


contoh barang :




Banyak lagi barang SophieParis yang boleh didapati dengan harga yg murah. Lain-lain barang sila tengok album fb saya ni.. [Sophie Catalogue Volume 4]

PM kat fb ejulz atau emel ejulz asrul_harfan@hotmail.com



Comments

  1. molek awek tuh..awek ejulz ker?hihi..owhhh sbuk gan awek ptt xnmpk bw..hihii

    ReplyDelete
  2. wahh..terjun ke bidang bisnes pla yea..

    ReplyDelete
  3. jom join segmen

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/segmen-sha-nak-edit-gambar-awak.html

    ReplyDelete
  4. tu die..biznes nih..

    kwn sy ade penah tunjuk buku ni..

    mmg lawa brg2 die ..:)

    ReplyDelete
  5. usha2 ja la mampu..sambil tengok apa berkenan..ehheheh

    ReplyDelete
  6. Really wonderful, wish I own these, thanks. Have a nice day.

    ReplyDelete
  7. tq ika.. kalo bkenan roger je k.. :)

    ReplyDelete
  8. Deq's Qienz : adesss.. kalo la dpt awek camtu.. hehehe

    ReplyDelete
  9. ~Sweet Honesty~: mun bekenan roger kmk k.. hehe

    ReplyDelete
  10. Mrs.BuduBilis : Insyaallah nnti join.. :)

    ReplyDelete
  11. CikZaitul : mmg cantik n murah.. kalo nak order gtau je k.. :)

    ReplyDelete
  12. ILA HonEyBuNNy : kalo bkenan gtau k.. :)

    ReplyDelete
  13. are_lin@yu : makaseh.. kalo bminat gtau k.. :)

    ReplyDelete
  14. Nurul Husna Mohd Hassan : amin.. insyaallah.. :)

    ReplyDelete
  15. selamat berniaga ye...
    saya pon tgk euro jugak.sokong mana?saya sokong jerman ngn spain..hehe :)

    ReplyDelete
  16. wah.. dh jadi peniaga skrg ye.. hehe

    ReplyDelete
  17. semoga berjaya dlm perniagaan.. harga dy okay x??? nk terjah2 juga.. heeeee

    ReplyDelete
  18. All the best. hehe =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/my-birthday-on-this-year.html

    ReplyDelete
  19. Aalia Shahira : sama la kita.. hehe.. tq :)

    ReplyDelete
  20. ♥e'in♥: niaga kecik2 je.. tgh blajar g ni.. hehe :)

    ReplyDelete
  21. ✿Lady Ainaa✿ : yuran ahli dia ok n harga brg pun ok.. sbb tu ejul berani join.. hehe

    ReplyDelete
  22. wahh~ best nie, hee. ^^

    Btw, gud luck ejulz :DD

    ReplyDelete
  23. CiK FizA: tq. kalo bminat bgtau k.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)