Skip to main content

Terima kasih Sahabat

Tiada kata yg dpt ejulz ucapkan selain

"TERIMA KASIH"


"tErima kasih" sebab sudi jadi kawan ejulz..
"tErima kasih" sebab ada di masa ejulz memerlukan..
"tErima kasih" sbb selalu bagi kata2 semangat kat ejulz..
"tErima kasih" banYak2..

ejulz sayang k0rang sgt2..
ejulz dh anggap kwn2 ejulz dlm ni mcm adik bradik ejulz sndiri..


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

SAHABAT adalah segala2nya..
selalu ada diwaktu senang maupun susah..
sentiasa memahami..
sentiasa membantu selagi termampu..


sekali lagi "tErima kasih"

-l0ve u all frenz-






Comments

  1. nice ejulz..terima kasih keran sudi jadi sahabat ayu jugak ;-)

    ReplyDelete
  2. Nice!!! sudilah menjadi sahabat akak hihihi

    ReplyDelete
  3. so sweet..thank yo be my fren too :)
    semuga persahabatan ini kekal selamanya :)

    ReplyDelete
  4. Sama-sama
    Sama-sama
    Sama-sama
    Sama-sama

    Semoga prsahabatan kekal selamanya

    ReplyDelete
  5. sama sama.

    * ceit perasan aje. hahak :D

    p/s: ampun ya, komen ang kat blog kite td terdelete tanpa sengaja. ampun ya. hahah :D

    ReplyDelete
  6. sama sama.

    * ceit perasan aje. hahak :D

    p/s: ampun ya, komen ang kat blog kite td terdelete tanpa sengaja. ampun ya. hahah :D

    ReplyDelete
  7. x plu ucap terima kasih. .memang dh tggjwb s'org sahabat. . :-)

    ReplyDelete
  8. salam..jangan lupa tau join giveaway paling hebatttttttttt ni . :) => http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_26.html

    ReplyDelete
  9. sama samaaaaaaaaaa
    salam bertaut nie...
    nampak tak ?? ;))

    ReplyDelete
  10. pet pun nk ucap terima kasih juga la :)

    ReplyDelete
  11. same2 ejulz, thnk to being myfren juge...

    ReplyDelete
  12. sama sama
    sama sama
    sama sama

    :) thanks too

    ReplyDelete
  13. adik beradik yerh..nak panggil ejulz abg long lah..hehe

    ReplyDelete
  14. bertuah kita dikelilingi sahabat2 yg sentiasa memberi sokongan & dorongan~ hargai mereka seadanya~ =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)