Skip to main content

Blog top comment widget

Dulu ejulz pernah pasang widget yg boleh kesan blogger yang paling banyak komen setiap bulan. Boleh pilih ikut bulan dan tahun sekali.. Tapi ejulz tengok dah x berfungsi lagi dah.. bila ejulz nak set semula widget macam tu dah x jumpa lagi.. yg ada cuma widget yg x boleh pilih bulan dan tahun.. ermmm.. ada x yg tahu link nak buat widget mcm tu? tolong plizzz..

_______________________________________________________________




berminat boleh pm ejulz k.

Comments

  1. itulah.sy pun nk letak x jumpa dh

    Blogwalking Wednesday

    ReplyDelete
  2. boleh try jenguk link ni... http://www.sneeit.com/2014/05/top-commentators-widget-for-blogger.html

    BW sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. x dpt.. nak buat mcm yg lama.. boleh pilih bulan dan tahun tertentu mcm ni http://kampung-kameq.blogspot.my/search/label/awaRd

      Delete
  3. boleh cuba link yg diberi tu ejultz...

    ReplyDelete
  4. cuba try yg ni ejulz

    http://www.belajarblogs.com/2016/06/top-comments-widget.html

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. x dpt.. nak buat mcm yg lama.. boleh pilih bulan dan tahun tertentu mcm ni http://kampung-kameq.blogspot.my/search/label/awaRd

      Delete
  5. aida punyer pun mcm x brape ok...
    x dpt nak detect bebetul pengkomen tegar :(

    ReplyDelete
  6. Fiza ada tapi kene ubah setiap bulan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa.. ssh nak cari yg mcm dulu.. blh klik pilih bulan dan tahun..

      Delete
  7. coba try test k widget tok. sblm tok kmk ada makei. lepas ya lamak dah xda pasang lg. ne tauk menjadi kt blog ktk.

    aik..tek kmk publish komen kmk xmaoknya. lak kmk sent kt fb ktk

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)