Skip to main content

Giveaway Tunai RM200 By ELIHJAPAHAR.COM


Harap2 ada rezeki kali ni.. hehe.. rezeki lps kawen.. hehe

Nak join? Klik banner k..



Comments

  1. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    #jombercontest
    #kisahhidupku

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sudi join...good luck ye :)

    Semak senarai peserta disini - http://www.elihjapahar.com/p/peserta-giveaway-tunai-rm200-by.html

    ReplyDelete
  3. singgah sini dari GA yang sama ..semoga berjaya :)

    http://ramaramapendek.blogspot.my/2016/08/giveaway-tunai-rm200-by-elihjapaharcom.html

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...

    semoga berjaya dalam segmen atau giveway nie yer... Aminn..

    http://mselim3.blogspot.my/2016/08/giveaway-tunai-rm200-by-elihjapaharcom.html

    mselim3

    pls: salam perkenalan..:)

    ReplyDelete
  5. Singgah sini dari GA yang sama.
    Gud luck =)

    ReplyDelete
  6. Singgah sini dari GA yang sama.
    Gud luck =)

    ReplyDelete
  7. Salam

    Saya join juga..

    http://notamengajarbelajar.blogspot.my/2016/08/giveaway-tunai-rm200-by-elihjapaharcom.html

    ReplyDelete
  8. Lama tak singgah ehh, hehe

    All the best, jom terjah nona punyaaaaaa

    http://nonasani.blogspot.my/2016/08/giveaway-tunai-rm200-by-elihjapaharcom.html

    ReplyDelete
  9. Cikgu Faiz singgah sini dari GA yang sama :)

    http://cikgufaizcute.blogspot.my/2016/08/giveaway-tunai-rm200-by-elihjapaharcom.html

    semoga berjaya !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)