Tanpa segan dan silu ejulz join segmen ni.. Jom meriahkan segmen ni :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...
Salam kenal. Terima kasih join ya :)
ReplyDeleteGoodluck
ReplyDelete:)
DeleteGood luck :D
ReplyDelete:)
DeleteGood luck
ReplyDelete:)
Deleteslmt berjaya
ReplyDelete:)
DeleteGud luck
ReplyDeleteHi. Saya datang dari segmen yang sama. Done follow sini. Salam kenal ya. Do visit my blog
ReplyDeletehttps://mrdoctorspeaking.blogspot.com/