"Doa yang baik-baik, Insyaallah yang datang pun yang baik-baik.."
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

InsyaAllah.
ReplyDeleteIn syaa Allah
ReplyDelete:)
DeleteInsya Allah, 2019 akan lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya~
ReplyDeleteMyra | The Grey Lines Between
:)
DeleteIn shaa Allah..hanya padaNya kita berdoa..
ReplyDeleteIn shaa Allah. Semoga yg baik2 semua untuk kita :) Amin
ReplyDelete:)
DeleteInsyaAllah, ameeen
ReplyDelete:)
DeleteInsya Allah.. Aamiin..
ReplyDeletebenar ya..insya'Allah..juhhh doa bait2 jak
ReplyDelete:)
Delete