Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Wednesday, 11 March 2020

Alkisah 4 hari 3 malam


 Pada 8 Mac 2020 mama Insyirah travelling atas urusan kerja ke Miri, Sarawak. Siang seperti biasa kakak ejulz aka mak ngah Insyirah yang jaga. Malam hari pertama tu, susah betul nak tidurkan Insyirah ni. Terpaksa minta bantuan mak ngah dia. Tidur kat bahu dulu, baru letak di katil. Tu pun kadang2 dia perasan masa kita nak letak kat katil tu. Huhu. Malam pertama tu dalam jam 11 lebih malam juga la baru dia tidur. Jam 3 lebih pagi dia terbangun. Ejulz layan la dia tengok youtube sampai la jam 5 lebih baru dia tertidur lagi.


Hari ke 2, 9 Mac 2020 seperti biasa ejulz pergi kerja mak ngah Insyirah yang jaga. Balik je kerja ejulz la yang akan jaga Insyirah. Malam kedua ni pun minta bantuan mak ngah tidurkan Insyirah. Dalam jam 12 baru betul2 terlena. Alhamdulillah aritu lena sampai ke pagi dia. 

Semalam pula, 10 Mac 2020 ejulz berjaya tidurkan Insyirah sendiri. Mungkin faktor abang2 sedara dia tak bermain kat luar bilik kot semalam. Sebelum ni memang dia bermain dengan abang2 sedara dia. Dalam jam 11 juga la dia tertidu di bahu ejulz semalam. Dalam jam 2 lebih Insyirah terbangun, minta dukong. Kemudian tertido lagi. Dalam jam 3 lebih terbangun lagi dan macam biasa minta dukong.







Sedih bila nampak raut wajahnya yang rindukan mamanya. Bila terbangun pun sebut 'mama'..



Abaikan lubang hidung k 😂




**Hari tok papa ambik mama k In.. Papa tauk In rindu mama.. ❤❤




15 comments:

  1. sian dia, dah biasa mama nya ada ni takde memang dia terasa... lenkali ejulz gunakan baju mama Insyirah untuk jadi bantal dia, biar dia bau emaknya...

    ReplyDelete
  2. Alahai kesian Insyirah., tapi best la Papa bagi layan YouTube tu hihi

    ReplyDelete
  3. Gambar first je boleh tengok, yang lain semua tak dapat tengok sebab kosong, kenapa ye?Nurzarini

    ReplyDelete
  4. awat x tinggalkan baju busuk mama dia? 😊

    ReplyDelete
  5. layan youtube sampai kul 5 tu..

    ReplyDelete
  6. macam papa dia yang teringatkan orang jauh tu

    ReplyDelete
  7. Alolo kesiannya insyirah kerinduan

    ReplyDelete
  8. Nama :: Fitri Reza
    Email :: Fitrireza72@gmail.com
    Whatsapp :: +6285775967323
    Negara :: Indonesia



    Nama saya Fitri Reza dari Indonesia, saya pernah mengalami kesulitan keuangan yang sangat sulit di masa lalu dan saya telah ditipu oleh pemberi pinjaman palsu yang mengambil dari saya dan tidak pernah benar-benar memberi saya pinjaman, sampai baru-baru ini ketika saya mendengar tentang perusahaan (FEMI OTEDOLA LOAN FIRM), yang memberikan pinjaman nyata dan sah, setelah berpikir serius saya sampai pada kesimpulan dan mengajukan pinjaman, setelah beberapa langkah, saya menyelesaikan proses dan saya menerima pesan dari perusahaan bahwa saya pinjaman telah ditransfer, pertama saya berpikir itu adalah lelucon dan saya lari ke ATM dan saya memeriksa dan mengetahui bahwa itu benar dan saya bersumpah untuk membagikan ini kepada semua orang bahwa FEMI OTEDOLA LOAN FIRM adalah nyata dan mereka memiliki bukti untuk saya bahwa memang ada perusahaan pinjaman yang sah dan jujur di luar Indonesia. jika Anda saat ini menghadapi masalah keuangan dan Anda ingin perusahaan pinjaman yang dapat dipercaya membantu Anda, hubungi FEMI OTEDOLA LOAN FIRM hari ini dan dapatkan pinjaman dengan cepat ..

    Kontak
    Perusahaan :: FEMI OTEDOLA LOAN FIRM
    Email :: Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Whatsapp :: +1 (469) 464-5833
    Whatsapp :: +1 (806) 395-2203

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...