Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Wednesday, 11 March 2020

Alkisah 4 hari 3 malam


 Pada 8 Mac 2020 mama Insyirah travelling atas urusan kerja ke Miri, Sarawak. Siang seperti biasa kakak ejulz aka mak ngah Insyirah yang jaga. Malam hari pertama tu, susah betul nak tidurkan Insyirah ni. Terpaksa minta bantuan mak ngah dia. Tidur kat bahu dulu, baru letak di katil. Tu pun kadang2 dia perasan masa kita nak letak kat katil tu. Huhu. Malam pertama tu dalam jam 11 lebih malam juga la baru dia tidur. Jam 3 lebih pagi dia terbangun. Ejulz layan la dia tengok youtube sampai la jam 5 lebih baru dia tertidur lagi.


Hari ke 2, 9 Mac 2020 seperti biasa ejulz pergi kerja mak ngah Insyirah yang jaga. Balik je kerja ejulz la yang akan jaga Insyirah. Malam kedua ni pun minta bantuan mak ngah tidurkan Insyirah. Dalam jam 12 baru betul2 terlena. Alhamdulillah aritu lena sampai ke pagi dia. 

Semalam pula, 10 Mac 2020 ejulz berjaya tidurkan Insyirah sendiri. Mungkin faktor abang2 sedara dia tak bermain kat luar bilik kot semalam. Sebelum ni memang dia bermain dengan abang2 sedara dia. Dalam jam 11 juga la dia tertidu di bahu ejulz semalam. Dalam jam 2 lebih Insyirah terbangun, minta dukong. Kemudian tertido lagi. Dalam jam 3 lebih terbangun lagi dan macam biasa minta dukong.







Sedih bila nampak raut wajahnya yang rindukan mamanya. Bila terbangun pun sebut 'mama'..



Abaikan lubang hidung k ๐Ÿ˜‚




**Hari tok papa ambik mama k In.. Papa tauk In rindu mama.. ❤❤




14 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...