Monday 9 March 2020

Barakah Sufi Homestay Cameron Highlands


14 - 22 MAC ni dah nak cuti sekolah. Tak nak bawa keluarga pergi makan angin? Haaa.. Banyak tempat menarik di dalam negara kita ni.. Salah satu tempat yang menarik untuk dikunjungi adalah Cameron Highlands. Mengapa ejulz mencadangkan Cameron Highlands sebagai destinasi untuk percutian? Salah satu sebabnya adalah banyak homestay yang ada di Cameron Highlands ni. Jadi tiada masalah untuk penginapan. Kebanyakkan kita semua dah ketahui, pemandangan di Cameron Highlands yang indah dan suhu yang sejuk antara faktor utama pelancong ke Cameron Highlands ni.. Salah satu homestay yang menarik bagi ejulz adalah Barakah Sufi Homestay.
  

Barakah Sufi Homestay Cameron Highlands


Barakah Sufi Homestay terletak di Tanah Rata dan hanya 500 meter dari Pasar Malam Brincahng dan 1km dari Cameron Valley Tea House.



Barakah Sufi Homestay Cameron Highlands

Menyediakan penginapan jenis keluarga yang menarik yang boleh memuatkan sehingga 8 orang serta lengkap dengan kemudahan termasuk peralatan dapur. Paling best siap ada balkoni menghadap gunung lagi tau. Untuk kanak-kanak pula, ada taman permainan untuk bermain.





Reviu Tetamu :
"Harga berpatutan dengan kemudahan yang mencukupi.  Lokasi ini terletak di pusat Tanah Rata dan anda boleh mengunjungi tempat-tempat menarik dengan mudah."



Alamat :

Jalan Tengkolok, 

39000 Cameron Highlands, Pahang.



Harga :

Dari RM190 semalam

9 comments:

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...