Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Saturday, 16 April 2011

alhamdulillah.. CPK ONE FC menang!!! huHu

Salam semua.. waaa!! lega rasanya.. Syukur alhamdulillah.. Arini team ejulz (CPK ONE FC) dapat mata penuh sebanyak 9 mata.. Syukur sangat2.. lepas kalah sebanyak 6 game yg lepas, kali ni kami menang 2 game dan menang percuma 1 game.. game pertama menentang SPY FC, menang 7 - 1.. Game kedua menentang Aryoganda, menang 4-0 dan game ketiga menentang Kaweng FC menang percuma (sebab Kaweng FC x hadir)..



Ejulz hanya mampu melihat dari luar gelanggang.. hanya mampu memberi sokongan kepada pasukan ejulz.. sebab kaki masih injurt lagi.. Sory buat rakan sepasukan.. x dpt mberi sumbangan.. I'm sorry.. :(

Ape2 pun, tahniah buat rakan sepasukan.. semoga berjaya di minggu hadapan.. cabaran lebih sukar pada minggu depan..


10 comments:

  1. tahniah ya bt kumplan ejulz.. hehe gemak kot memang 7-1 tu..hehe tak sangka disitu ya..hehehe

    ReplyDelete
  2. congrats oit. pahal kaki injured indah?

    *(^-^)* peace

    ReplyDelete
  3. azrinrahim : xde gempaknye.. ada yg menang 11-0 pun ada.. haHa.. penah jugak kalah sampai 6-0.. team yg masuk liga ni bukan calang2.. susah nak lawan..

    ReplyDelete
  4. khairunnisa ♥: kak eksiden riya..

    ReplyDelete
  5. terbaik lah asrol..team kite memang handal..harap next week dapat atasi Cipta A fc , Dani fc dan Strike fc..

    ReplyDelete
  6. BRO_MONDAY: jgn tlalu leka.. next team agak kuat.. btw, gud luck 4 CPK ONE FC..

    ReplyDelete
  7. waaa. mama noriz ni menyekodeng ek.. haHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...