Skip to main content

Yusri KRU kapel ngan Lisa Surihani??

Salam n Selamat Pagi semua... harap berada dalam keadaan sihat hari ni.. :)


Kalau semalam ramai yg sedih sebab zed zaidi dah nak mendirikan rumah tangga.. Peminat fanatik laa tu.. haHa.. Hari ni ejulz pulak dikejutkan dgn berita hubungan intim Lisa Surihani dan Yusri KRU.. Mungkin ramai dah tau kot..  Ejulz baru terbaca kat utusan arini..


waaaa.. sedihnya.. haHa.. xde laa, gurau je.. Mana laa sepadan ejulz dgn gadis secantik Lisa.. Kalau laa mak ejulz dpt menantu secantik Lisa, memang dia buat kenduri kesyukuran 7 hari 7 malam.. haHa

Dari apa yg ejulz baca kat Utusan arini, Yusri dikatakan selesa bila bersama Lisa.. Mana xnyer, dah la cantik, lemah lembut, manja ngan mak, berpelajaran.. Serba serbi perfect laa nak buat bini.. haHa.

p/s: ape2 pun, kalau dah jodoh diorang sama2 laa kita doakan kebahagiaan kpd diorang.. Dan semoga Lisa dapat mengekalkan imej bersihnya sebagai seorang artis yg bersih dari gosip liar.. :)

Comments

  1. kah kah kah serius ke ni? macam tk padan je dia dengan yusry

    ReplyDelete
  2. ha3...hrp2 la yerk... suka tgok lisa... klu betul, doakan jodoh diaorang tu berkekalan...wink33...

    ReplyDelete
  3. err... cam tak best je lisa ngn yusry..haha

    ReplyDelete
  4. laaaa.....x bes ar klau lisa ngn yusry...mcm x padan jer....hehehe.....

    btw,tgh cdey nie coz ashraf muslim pown dh nk kawen....wuaaaaa!!!!sob3x....hehehe

    ReplyDelete
  5. alah,lisa tu cari org lain lah..yusri tu dah tuo..heheh

    ReplyDelete
  6. Ain Zulaikha: hensem ape yusri.. dh la kaya.. haHa :P

    ReplyDelete
  7. ianna's life : syg na eh.. mun dpt jd laki lisa nak ka best.. haHa

    ReplyDelete
  8. Fyqa : nape? faktor usia ke?

    ReplyDelete
  9. ~Nabilah~ : padan ape.. sorang cantik, sorang hensem.. faktor usia ke buat x padan..?

    ReplyDelete
  10. Ila: ye laa.. baek dia carik ejulz je kan.. sama umo.. haHaha

    ReplyDelete
  11. asroL : arghhhhh!!! ye ke? ai baru tau...lama dah x belek paper...adehhh~ ai peminat setia lisa surihani...sampai kan nama anak ai pun ai letak nur alysha hani ('',)

    ReplyDelete
  12. BRO_MONDAY: nnti kalo dpt ank laki bagi nama vandevart la bro.. minat spurs punya pasal.. haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)