Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 8 April 2019

Majlis tahlil arwah pakcik



Beginilah suasana majlis di kampung. Simple je. Tak perlu kanopi. Buat dalam rumah je. 


Majlis tahlil arwah suami makcik ejulz yg pakai scaft putih tu. Kakak kepada ayah ejulz. Buat pertama kali Insyirah jejak kaki di kampung. Hehe

Tahlil juga turut disedekahkan kepada arwah atok dan nenek ejulz sebelah emak dan beberapa saudara terdekat yang lain. Semoga semua arwah tenang di sana dan bersama orang2 beriman.



32 comments:

  1. Alhamdulilah...
    Moga mendapat keberkatan dariNya...

    Al-Fatihah ...aamiinn

    ReplyDelete
  2. Innalillahiwainnailaihirojiun....
    Sekarang memang dah ramai buat kenduri tahlil dah hampir nak masuk bulan Ramadan. Semoga diberkati majlisnya.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..moga ini menjadi bantuan untuk mereka-mereka yang telah tiada.

    ReplyDelete
  4. salam takziah ejulz...

    kenduri tahlil di kampung, serba simple n mudah tp ttp akrab...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilah.. Moga mendapat keberkatan dariNya.. Aamiinn

    ReplyDelete
  6. al fatihah... semoga roh arwah dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  7. ALHAMDULILLAH SEMPURNA MAJLIS TAHLILNYA

    ReplyDelete
  8. Semoga roh2 mereka dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  9. Semoga Arwah Pakcik ditempatkan di kalangan orang yang beriman

    ReplyDelete
  10. biar majlis sederhana... yg penting niat kita utk bersedekah

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah...rinduk ati kamek nanggar orang berambeh

    ReplyDelete
  12. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman..aamiin..

    ReplyDelete
  13. Salam takziah. Semoga semua urusan dipermudahkan.

    ReplyDelete
  14. new experience untuk insyirah jumpa ramai orang

    ReplyDelete
  15. Cuti sekolah baru ni mentua sy pun buat kendiri tahlil.. Tak pasang khemah juga. Tumpang khemah jiran je kebetulan anak jiran kenduri kahwin esoknya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...