Monday, 4 March 2013

Giveaway by Kak Ain

Nak join!! Nak join jugak!! ^_^


Nak join jugak? klik banner tu k.. :)

Ejulz follower yang ke 128..

Dah like page.. yang ke 146..



Kenapa mesti menang hadiah tu?

Ejulz berniat jika menang tudung tu, ejulz nak hadiahkan kat 'si gule'.. harap 'si gule' sentiasa bahagia.. nak hadiahkan kat 'si gule' sempena bday dia 19 Mac nanti.. N ejulz harap jika menang, anis postkan terus kat 'si gule' dan jangan letak nama ejulz kat situ.. Ejulz xnak dia tahu hadiah tu dari ejulz.. Tu pun kalau menang.. :)




1 comment:

SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026

  Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 😊 Alhamdulillah, masuk sahaja bulan September 2026, nampaknya ada satu l...