Skip to main content

Pemenang Segmen : Ucapan Selamat Hari Lahir buat "Si Gule" pada 19 Mac

Alhamdulillah selesai pilih pemenang. Terus terang ejulz bagitau terlalu sukar ejulz nak cari pemenang. Terlalu banyak ucapan2 dan entry2 yang kreatif dan cantik2. Sampai banyak kali jugak la ejulz tapis. Tahniah diucapkan kepada pemenang. Yang tak menang bukanlah kalah atau entry tak menarik. Bagi ejulz semua penyertaan memang terbaik. Dan bagi ejulz jugak, hadiah2 ni tidak dapat dibandingkan dengan doa2 dari korang semua. Terima kasih di atas doa yang diberikan kepada si gule. Semoga si gule sentiasa bahagia selalu, dimurahkan rezeki dan sentiasa mendapat keredhaanNya.. Sekali lagi ejulz ingin mengucapkan ribuan terima kasih. Tidak lupa juga kepada sponsor2 yang sudi sponsor segmen ejulz ni. Ejulz doakan agar perniagaan korang akan maju dan dimurahkan rezeki. amin

Senarai pemenang adalah seperti berikut:


- 100 penyertaan terawal akan dapat 1pcs Sticker Fridge Magnet / 1pcs Button Badges. – Ejulz akan poskan sendiri dalam masa terdekat ni k.. ^_^

- 1 Waterproof Lomo Camera (Seorang pemenang)  - *Sila berhubung terus dengan sponsor à https://www.facebook.com/BananaShops


- T-shirt couple (sepasang) - *Sila berhubung terus dengan sponsor à https://www.facebook.com/pages/ZA-ShOp/349975898372372?ref=ts&fref=ts


- 2 helai Tudung Bawal (2 pemenang) - *Sila berhubung terus dengan sponsor à https://www.facebook.com/pages/My-Online-Boutique-For-You/111844262183682


- Dessert Fork & Spoon set (10 set) (10 pemenang) - *Sila berhubung terus dengan sponsor à https://www.facebook.com/cenderahatiperkahwinan 


- 1 botol Eskinol Facial Cleansor (Seorang pemenang) - *Sila berhubung terus dengan sponsor à https://www.facebook.com/pages/One-Stop-Shopping-2013/144863432278371


- 1 botol Air Madu Kira HAQ (Seorang pemenang) - *Sila berhubung terus dengan sponsor à https://www.facebook.com/pages/Jom-shopping-AIR-MADU-KIRA-HAQ/263363260444244


- 10 Keychain/Souvenir (11 pemenang) – Ejulz akan poskan sendiri dalam masa terdekat ni k.. ^_^


- 3 buah Novel (3 pemenang) – Ejulz akan poskan sendiri dalam masa terdekat ni k.. ^_^


- 1 Celak Arab (Seorang pemenang) - *Sila berhubung terus dengan sponsor à https://www.facebook.com/compactpowder




Comments

  1. yeah..hani menang jugak..thanks ejulz

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat semua yang bertuah! :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..dpt jugak...suke2..hehe...trima ksh =)

    ReplyDelete
  4. yeyehhh... menag.. alhamdullilah... :D

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..tahniah kpd semua.. :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah ada rezeki sy.thanks penganjur

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah tudung bawal :D

    ReplyDelete
  8. Yeayy menang (: alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  9. tahniah pmng..dpt juga yg 100 awal tu tq ejulz :)

    ReplyDelete
  10. tahniah kepada pemenang... ^_^

    ReplyDelete
  11. ala..not my lucky.hihi..dh terima email tak? ari tu ada minta alamat kan.ima dh email ngan kitak.

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah , ,ada rezeki join segmen nieyh. . yana dh email ejulz. . check yer. . hope dpt email yana

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah..saye menang novel!saye dah email ejulz..kalau tak dapat email saye,bagitau ye!tq. :)

    ReplyDelete
  14. terkezut mek eh
    alhamdulillah..tahniah pd sidak lain
    makseh ejul...x sangka eh dpt camera lomo..dh lamak kmk idamkan..hehe
    sekali lg makseh..hope ktk sentiasa murah rejeki
    hepi eh :)
    dh sent details ngn sponsor

    ReplyDelete
  15. tahniah kepada pemenang kreatif :)

    ReplyDelete
  16. tahniah utk peserta yang menang.eyda dah sent email :)

    ReplyDelete
  17. alamak, menang ker, dah dpt hadiah tadi, baru tergodek cr kat sini kot2 nama terlekat, rupanya betullah tu couple t-shirt ;) thanks ya...

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah ecah mng..tQ ejulz,xsgka ecah menang novel..tQ so much

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)