Skip to main content

Mencari Sponsor Untuk Segmen

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Segmen kali ini ada kaitan frontliners Covid-19. Sepertimana kita sedia maklum, frontliners ni telah berkhidmat dengan sepenuh hati untuk kita yang berada di rumah dalam tempoh PKP ni. Mereka terpaksa berjauhan dengan keluarga demi keselamatan masing-masing. Betapa besarnya pengorbanan mereka. Terima kasih buat frontliners yang terlibat seperti KKM, PDRM, ATM, APAM, BOMBA, RELA, Sukarelawan,  NGO-NGO dan lain-lain yang terlibat secara langsung.


Insyaallah, sekiranya mendapat sambutan dari sponsor-sponsor, ejulz akan teruskan segmen ni. Segmen kali ini bertajuk "Ucapan Buat Frontliners Covid-19". Maklumat lanjut berkenaan segmen ejulz akan post pada entry segmen akan datang.

Hanya 2 jenis hadiah yang boleh disponsor iaitu:
1. dalam bentuk barang (melalui post)
2. wang tunai minimum RM10 sahaja

Sekiranya berminat, boleh emel ejulz ke asrul_harfan@hotmail.com

tarikh akhir untuk menyalurkan sponsor adalah pada 26 APR 2020

Tolong war-warkan kepada sahabat2 lain k. Semoga dimurahkan rezeki buat anda semua.







Comments

  1. Terbaik. Moga ramai yang sudi sponsor untuk segmen ni

    ReplyDelete
  2. Bagus usaha murni bro ejulz.
    Thumbs up!

    ReplyDelete
  3. All the best ya..moga ramai jadi sponsor

    ReplyDelete
  4. Semoga ramai yg beri sumbangan..usaha yg baik..sokongan moral kpd mereka yg byk berkorban time PKP & covid 19..πŸ’ͺ

    ReplyDelete
  5. Cari sponser hurmmm bagus usaha Ejul ni.... moga terus dapat kebaikan kepada semua..

    ReplyDelete
  6. Semoga banyak sponsor untuk acara ini.
    Dan berjalan sukses.

    Salam

    ReplyDelete
  7. nice...insya'Allah mun ada rezeki kelak kamek join sama ada jadi sponsor or participant...

    ReplyDelete
  8. kakak nak sponsor lah.. nanti email kakak boleh ? atiehilmi2u@gmail.com

    ReplyDelete
  9. All the best. Moga usaha pencarian sponsor berjalan lancar :)

    ReplyDelete
  10. Semoga dipermudahkan& dimurahkan rezeki naa

    ReplyDelete
  11. Selamat berpuasa. In Shaa Allah pasti ada penaja2 tu. All the best!

    ReplyDelete
  12. Mari mama sponsor 1 hadiah.. dm mam
    Kat ig Boleh? Addahus

    Jemput join segment mama sekali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih mamapipie. Mmg nak join. Tengah fikir lagi resepi πŸ˜‚

      Delete
  13. semoga meriah sambutannya ejulz

    ReplyDelete
  14. Semoga dipermudahkan segalanya, Ejulz.

    ReplyDelete
  15. wah.. btw, nak jemput join segment bermula esok

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)