Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 6 August 2018

Agar-agar OREO

Aktiviti hujung minggu lepas.. Ejulz dan wife buat agar2 oreo.. Bahan dah lama beli tapi tak berkesempatan nak buat.. hehe. Masa kat McD mula2 nak beli McFlurry Oreo, tapi bila teringat entry sahabat2 blogger terbelilah McFlurry Durian. Takut habis musim nanti tak berkesempatan nak merasa McFlurry Durian. Hehe. Jadi, oleh sebab tak merasa McFlurry Oreo, balik rumah terus buat agar2 oreo. hehe..





Ejulz tolong susun oreo je.. hehehe


24 comments:

  1. Suka agar- agar tapi pemalas betul SA nak buat..nanti la free2 bleh buat

    ReplyDelete
  2. wah sedapnya agar2 oreo, rajin ejulz tolong wife didapur, takpela susun oreo pun yang penting tolong dah suka dah hati wife tu

    ReplyDelete
  3. Tentu sedap ni.. Lembut bertemu rangup

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tak rangup bila letak dlm tu.. hehe

      Delete
  4. Bestnya ada oreo! Terasa lalu kat anak tekak dah ni ๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  5. Rajinnya.. ade oreo confirm sedap..

    ReplyDelete
  6. wuishh tak pernah rasa lagi agar agar oreo. rare betul makanan ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...