Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Wednesday, 1 August 2018

Sukar nak jejak semula pengkomen

Kat sini ejulz nak bagi contoh blog yang ejulz sukar untuk jejak semula..


Ada tak cara2 untuk jejak sahabat blogger yg sudi komen kat blog ejulz ni?



13 comments:

  1. Entah .. Bro pun tak tau cara macam mana.. Ada blogger yang terer dan pandai Boleh bagi cara dan cadangan tak? Bro pun nak tau juga.

    ReplyDelete
  2. masalah negara ni. sori tak tahu..hihi

    ReplyDelete
  3. Maaf bro. Blog saya bermasalah sikit. Tu yang jadi camtu tu. Huhu. Nasib baik bro bagitahu. kalau tak sampai bila saya tak tahu.

    ReplyDelete
  4. Betul...PC pun alami masalah macam ni....kadang nak follow semula buntu jadinya...

    ReplyDelete
  5. Del pun tak berapa tahu sangat...mana yang boleh je Del buat

    ReplyDelete
  6. ada gak aida jumpa gitu.
    pun tak tau camne nak jejak dia...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...