Skip to main content

SENARAI PEMENANG Segmen Tambah Duit Dengan Kerja Partime

1. buku "Tambah Duit Dengan Kerja Partime" yang ditulis oleh Mohd Aliff Mohd Nor untuk seorang pemenang. [Bagi maklumat Nama, Alamat, No. hp & link penyertaan ke emel asrul_harfan@hotmail.com]



2. 1 tudung untuk seorang pemenang.. [Bagi maklumat Nama, Alamat, No. hp & link penyertaan ke emel asrul_harfan@hotmail.com]

Image may contain: 1 person, standing



3. RM30 kepada seorang pemenang.. [Tuntut hadiah kat ShirVen]



+





4. topup RM10 kepada 2 orang pemenang..  [Tuntut hadiah kat AerillHassan]





5.  RM20 kepada seorang pemenang.. [Bagi maklumat Nama, No akaun bank, No. hp & link penyertaan ke emel asrul_harfan@hotmail.com]







6.  pencil case kepada seorang pemenang [Tuntut hadiah kat SHFYQHAZHR]






Tahniah kepada yang berjaya.. Terima kasih kepada semua sahabat blogger yang sudi memeriahkan segmen ejulz kali ini..





Comments

  1. Tahniah buat semua pemenang. Tak smpat nk join sama

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada semua pemenang.

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada senua pemenang. Tak sempat nak join. Takpe next time la ye

    ReplyDelete
  4. Usually, I never comment on blogs but your article is so convincing that I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job Man. Best article I have ever read

    Keep it up! from http://halloweendayusa2018.com/

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat semua pemenang..πŸ˜„

    ReplyDelete
  6. Allhamdulillah... tahniah semua tahniah pemenang

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada semua pemenang. :D

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. tahniah buat pemenang yg lain..

    ReplyDelete
  9. I'm no 21. Alhamdullilah, rezeki cikla terpilih. Tahniah pd yg lain..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)