Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Thursday, 30 August 2018

Hasil Shopee


Alhamdulillah Teh Strawberry Cameron Valley ejulz beli dari shopee untuk isteri tercinta dah sampai. Ejulz sendiri pun belum pernah merasa teh ni. Isteri ejulz bagitau dia pernah minum masa member U dia dulu pernah beli.



22 comments:

  1. saya pernah beli masa pergi CH
    jom tukar link blog.
    kembaraminda7.com

    ReplyDelete
  2. sedap ni....tkthulak kt shopee ada..

    ReplyDelete
  3. sedap ni teh cameron highlands.. kalau minum dekat sana lagi sedapp tau.

    ReplyDelete
  4. sedap yang ni memang rasa strawberry sungguh. wangi

    ReplyDelete
  5. menyegarkan bila dminum panas2 semasa hari hujan...

    ReplyDelete
  6. Zumal suka teh strawberry ni, memang sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini x dpt minum selalu sebab brg jadi mahal lps kene kos pos. hehe

      Delete
  7. Uit cam best juak tok, blm pernah try. Klk encoba.

    ReplyDelete
  8. Tiap kali ke Cameron mesti borong teh ni. Sekarang kat rumah pun tengah guna, ada sekotak lebih lagi..lepastu beli jugak teh kotak kecik yang perasa campur tu..sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau beli kat sana mesti dpt lebih murah kan?

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...