Khas untuk kawan2 yang berada di Kuching..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...





Wah, dh makin kreatif org kenek tok. Bagus juak kan
ReplyDeleteWow buat sendiri ni? Canggih... :)
ReplyDelete:)
DeletePernah main tapi tak reti sangat. Best jugak kalau ada kat rumah ni :P
ReplyDelete:)
Deletewah home made.. kreatif..
ReplyDeleteBagus idea kreatif
ReplyDelete:)
Deletesangat kreatif..saya singgah dan follow sini
ReplyDelete:)
Deletekalau men pool kat FB lisa tereer.. kalau btul2.. ketinggian tak cukup hahahaha
ReplyDelete:)
Deletewow! ohsem!
ReplyDeletekreatifnya.. takkan harga RM1 ja tu. hehehe
ReplyDelete:)
DeleteWowww !! Kreatif betul
ReplyDelete:)
Deleteni yg buat x keluar2 rumah😆
ReplyDelete:)
Deletetak reti nak main pool tapi meja dia nampak cantik sangat.
ReplyDelete:)
Deletetu dia smpai homemade lagi meja nya
ReplyDelete:)
Delete:)
ReplyDelete