Skip to main content

Hand & Body Lotion

TESTIMONI PB LOTION 

Alhamdulillah...dpt feedback dari adik manis Zakiya Zawari. Baru sj cikgu Yani cod, terus dpt feedback positif.

Rasa syukur sgt bila produk yg kita jual dpt memberi manfaat kpd mereka yg di luar sana.
Sis Zakiya beli PB lotion utk disapu pada anaknya, sbb dia kata bila kluar main petang2, bdn anaknya habis merah2 digigit nyamuk.


PB lotion ni bkn losyen besha besha tau. Mampu mencegah dari gigitan nyamuk dan bnyk lg manfaat lain

Sape nk cuba, meh la pm cikgu Yani 01137088377



Image may contain: 1 person, smiling

Comments

  1. Baguslah ada lotion yang halang gigitan nyamuk jugak. Tak perlu apply yang lain dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baunya wangi dan tidak melekit. Blh juga digunakan utk merawat tumit kaki yg merekah

      Delete
  2. Oo..bagus tu ! Boleh juga buat back-up budak-budak kena gigitan nyamuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg terbukti. Saya sndiri dah guna pada anak, mmg langsung tak kena gigitan nyamuk

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. wa...kedak lotion thailand ya owh...mun gi padang besar, mesti mok beli...tapi jauhh...tok da ada online seller, senang la kelak mok beli..

    ReplyDelete
  4. boleh syor kt abang sy ni. dia ni mmg pantang dgn nyamuk hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)