Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Thursday, 21 March 2019

Miskin Seorang Ayah

Image result for miskin seorang ayah drama 

Layan cerita ni.. Sedih sangat2. Mengisahkan seorang ayah yang membesarkan anak dengan penuh kasih sayang. Sanggup menggadaikan segala harta untuk kejayaan anaknya.

Miskin Seorang Ayah


41 comments:

  1. baru je tengok cerita ni semalam dekat youtube. sedih yang part last dengan part ayah dia pinjam duit sbb nak hantar anak pergi belajar

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih part anak bgtau mak ayah dia dah mati.. ermm

      Delete
  2. kisah pengorbanan ibubapa utk anak2 memang meruntun hati..

    ReplyDelete
  3. Part ni buat semua orang menangis. T^T

    ReplyDelete
  4. aduiii mun kamek nanggar mesti banjir rumah

    ReplyDelete
  5. Tengok dalam gambar pun dah sedih. Tak pernah tengok lagi cerita ni.

    ReplyDelete
  6. sy xboleh tgk cerita mcm ni nnt menangis je lbh...

    ReplyDelete
  7. Pengorbanan ibu ayah mestilah d'hargai. Berjayanya kita hari ini kerana doa ibu bapa.. Nice sharing.

    ReplyDelete
  8. Nieyl x leh ar tgk cter yg sedih² tentang org² tau, mak ayah ke...mesti menangis²

    ReplyDelete
    Replies
    1. ejulz suka tgk sorang2 kalau cter camni. hehe

      Delete
  9. kita tgk cerita ni.. sumpah sedih.. kesian ayah dia dh byk habis duit utk anak sampai tergadai harta semua.. anak dia dah kahwin dengan org kaya lupa semua ngaku anak yatim pula!

    ReplyDelete
  10. Sedih. Semoga kita semua dapat menjadi anak yang berjasa dan menghargai pengorbanan orang tua kita ๐Ÿ˜ข

    ReplyDelete
  11. Tak boleh tengok dalam hati ada taman hehehehe...

    ReplyDelete
  12. alaa sayu hati kalo tengok citer cemni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. sbb tu suka tgk sorang2 kalau citer camni. hehe

      Delete
  13. teringat dengan ayah saya ..jg..kita pun akan ke tua juga..

    ReplyDelete
  14. sedihnya tgk cerita ni.. meleleh air mata

    ReplyDelete
  15. pengorbanan seorang ayah tiada tandingannya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...