Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Friday, 15 March 2019

Toner Penanggal Daki

TONER PENANGGAL DAKI PLUS VITAMIN E

RM10

DAKI LEHER BERKERAK???
KETIAK HITAM SEDIH????
.
√Daki yg degil dan bertahun-tahun tak mahu hilang-hilang !!
√Bosan,mcam-macam cara dah buat !!
√Habis beratus-ratus untuk hilangkn daki !!

√Toner penanggal daki ni harga tak sampai ratus-ratus ponnn!!
√√Bertukar la pada toner nih 100% menanggalkan daki-daki yg degillll...

================================


JOM SAMA2 BUANG DAKI.. MALU ORG TENGOK WEIIII...

๐Ÿ˜ทCELAH LEHER HITAM ๐Ÿ˜ทCELAH KETIAK HITAM ๐Ÿ˜ทCELAH PEHA HITAM ๐Ÿ˜ทSIKU HITAM

Tiap2 hari mandi, tp daki tersembunyi tetap kt situ tak hilang2๐Ÿ˜จ
nak scrub hari3, mana ada masa๐Ÿ˜จ
nak p spa , confirm habis beratus ringgit๐Ÿ˜จ
.
Jika syg2 ada masalah daki degil seperti di atas, jom cuba TONER PENANGGAL DAKI PLUS VITAMIN E ini. .Toner ini rasa sejuk, tidak memedihkan kulit dan selamat digunakan dan kesan daki yang tanggal boleh di lihat pada kapas serta merta.๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
.
SEMUDAH ABC jer..Titiskan toner pada kapas, cuci/gosok dan sental pada bahagian yang diperlukan sebelum mandi
Gunakan selalu untuk dapatkan kulit cerah, bersih dan bermaya
๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
------------------------------------------------------------------
KANDUNGAN :
-olive oil
-ekstrak papaya
-tawas
-boric asid

BERMINAT?
Tekan link biru dibawah utk terus wasap:


wasap.my/60176544278/tonerdaki


28 comments:

  1. mula2 baca tajuk tu ingat kisah seram... penanggal tu
    sekali baca lagi sekali hehehehhe salah baca tajuk rupanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi nama produk seram tp bila dh pkai memang best Putih bersih daki hilang

      Delete
    2. Hahahaa sama lah, kesal rasa hati baca headline ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      Delete
  2. Ank dan suami byk daki kesian ye sapu toner daki pasti cerah berseri

    ReplyDelete
  3. TONER PENANGGAL DAKI PLUS VITAMIN E

    RM10

    DAKI LEHER BERKERAK???
    KETIAK HITAM SEDIH????
    .
    √Daki yg degil dan bertahun-tahun tak mahu hilang-hilang !!

    √Bosan,mcam-macam cara dah buat !!
    √Habis beratus-ratus untuk hilangkn daki !!

    √Toner penanggal daki ni harga tak sampai ratus-ratus ponnn!!

    √√Bertukar la pada toner nih 100% menanggalkan daki-daki yg degillll...
    ================================

    JOM SAMA2 BUANG DAKI.. MALU ORG TENGOK WEIIII...

    ๐Ÿ˜ทCELAH LEHER HITAM
    ๐Ÿ˜ทCELAH KETIAK HITAM
    ๐Ÿ˜ทCELAH PEHA HITAM
    ๐Ÿ˜ทSIKU HITAM

    Tiap2 hari mandi, tp daki tersembunyi tetap kt situ tak hilang2๐Ÿ˜จ
    nak scrub hari3, mana ada masa๐Ÿ˜จ
    nak p spa , confirm habis beratus ringgit๐Ÿ˜จ
    .
    Jika syg2 ada masalah daki degil seperti di atas, jom cuba TONER PENANGGAL DAKI PLUS VITAMIN E ini. .Toner ini rasa sejuk, tidak memedihkan kulit dan selamat digunakan dan kesan daki yang tanggal boleh di lihat pada kapas serta merta.๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
    .
    SEMUDAH ABC jer..Titiskan toner pada kapas, cuci/gosok dan sental pada bahagian yang diperlukan sebelum mandi
    Gunakan selalu untuk dapatkan kulit cerah, bersih dan bermaya
    ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
    ------------------------------------------------------------------
    KANDUNGAN :
    -olive oil
    -ekstrak papaya
    -tawas
    -boric asid

    BERMINAT?
    Tekan link biru dibawah utk terus wasap:
    wasap.my/60176544278/tonerdaki

    ReplyDelete
  4. First time dengar toner boleh hilangkan daki ni..terbaik!

    ReplyDelete
  5. wow hebat toner ni siap boleh hilangkan daki lagi

    ReplyDelete
  6. First time dengar nama toner ni

    ReplyDelete
  7. ada juak oh toner kedak tok..selalunya toner pakei rah muka jak..

    ReplyDelete
  8. haa sapa ada prob tu.. cepat2 dapatkan..

    ReplyDelete
  9. bagus ada produk ni. esp utk bahagian yg sukar dicuci

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...