Skip to main content

Toner Penanggal Daki

TONER PENANGGAL DAKI PLUS VITAMIN E

RM10

DAKI LEHER BERKERAK???
KETIAK HITAM SEDIH????
.
√Daki yg degil dan bertahun-tahun tak mahu hilang-hilang !!
√Bosan,mcam-macam cara dah buat !!
√Habis beratus-ratus untuk hilangkn daki !!

√Toner penanggal daki ni harga tak sampai ratus-ratus ponnn!!
√√Bertukar la pada toner nih 100% menanggalkan daki-daki yg degillll...

================================


JOM SAMA2 BUANG DAKI.. MALU ORG TENGOK WEIIII...

😷CELAH LEHER HITAM 😷CELAH KETIAK HITAM 😷CELAH PEHA HITAM 😷SIKU HITAM

Tiap2 hari mandi, tp daki tersembunyi tetap kt situ tak hilang2😨
nak scrub hari3, mana ada masa😨
nak p spa , confirm habis beratus ringgit😨
.
Jika syg2 ada masalah daki degil seperti di atas, jom cuba TONER PENANGGAL DAKI PLUS VITAMIN E ini. .Toner ini rasa sejuk, tidak memedihkan kulit dan selamat digunakan dan kesan daki yang tanggal boleh di lihat pada kapas serta merta.πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
.
SEMUDAH ABC jer..Titiskan toner pada kapas, cuci/gosok dan sental pada bahagian yang diperlukan sebelum mandi
Gunakan selalu untuk dapatkan kulit cerah, bersih dan bermaya
😘😘😘
------------------------------------------------------------------
KANDUNGAN :
-olive oil
-ekstrak papaya
-tawas
-boric asid

BERMINAT?
Tekan link biru dibawah utk terus wasap:


wasap.my/60176544278/tonerdaki


Comments

  1. mula2 baca tajuk tu ingat kisah seram... penanggal tu
    sekali baca lagi sekali hehehehhe salah baca tajuk rupanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi nama produk seram tp bila dh pkai memang best Putih bersih daki hilang

      Delete
    2. Hahahaa sama lah, kesal rasa hati baca headline 🀣🀣

      Delete
  2. Ank dan suami byk daki kesian ye sapu toner daki pasti cerah berseri

    ReplyDelete
  3. TONER PENANGGAL DAKI PLUS VITAMIN E

    RM10

    DAKI LEHER BERKERAK???
    KETIAK HITAM SEDIH????
    .
    √Daki yg degil dan bertahun-tahun tak mahu hilang-hilang !!

    √Bosan,mcam-macam cara dah buat !!
    √Habis beratus-ratus untuk hilangkn daki !!

    √Toner penanggal daki ni harga tak sampai ratus-ratus ponnn!!

    √√Bertukar la pada toner nih 100% menanggalkan daki-daki yg degillll...
    ================================

    JOM SAMA2 BUANG DAKI.. MALU ORG TENGOK WEIIII...

    😷CELAH LEHER HITAM
    😷CELAH KETIAK HITAM
    😷CELAH PEHA HITAM
    😷SIKU HITAM

    Tiap2 hari mandi, tp daki tersembunyi tetap kt situ tak hilang2😨
    nak scrub hari3, mana ada masa😨
    nak p spa , confirm habis beratus ringgit😨
    .
    Jika syg2 ada masalah daki degil seperti di atas, jom cuba TONER PENANGGAL DAKI PLUS VITAMIN E ini. .Toner ini rasa sejuk, tidak memedihkan kulit dan selamat digunakan dan kesan daki yang tanggal boleh di lihat pada kapas serta merta.πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
    .
    SEMUDAH ABC jer..Titiskan toner pada kapas, cuci/gosok dan sental pada bahagian yang diperlukan sebelum mandi
    Gunakan selalu untuk dapatkan kulit cerah, bersih dan bermaya
    😘😘😘
    ------------------------------------------------------------------
    KANDUNGAN :
    -olive oil
    -ekstrak papaya
    -tawas
    -boric asid

    BERMINAT?
    Tekan link biru dibawah utk terus wasap:
    wasap.my/60176544278/tonerdaki

    ReplyDelete
  4. First time dengar toner boleh hilangkan daki ni..terbaik!

    ReplyDelete
  5. wow hebat toner ni siap boleh hilangkan daki lagi

    ReplyDelete
  6. First time dengar nama toner ni

    ReplyDelete
  7. ada juak oh toner kedak tok..selalunya toner pakei rah muka jak..

    ReplyDelete
  8. haa sapa ada prob tu.. cepat2 dapatkan..

    ReplyDelete
  9. bagus ada produk ni. esp utk bahagian yg sukar dicuci

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)