Iklan

My BloggerMy Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 11 March 2019

Rahsia Kejayaan

"Kejayaan #sebenarnya diri kita pada hari ini adalah berkat doa Ibu & Ayah. Ibu & Ayah kita je yang tak putus-putus nak melihat kita berjaya. Ucapkan "Terima Kasih Ibu & Ayah.."
 


Papa doakan Insyirah berjaya di dunia & akhirat. Amin..



22 comments:

  1. Aaamiinn...
    Moga doanya di makbulkan Allah swt ...

    ReplyDelete
  2. Betul tu... InsyaAllah amin.. Semoga d'makbulkan doanya..

    ReplyDelete
  3. Aamiin. Moga Insyirah sentiasa dalam kasih sayang Allah

    ReplyDelete
  4. benar ya...dan bila kita da jadi ibu ayah, baruk kita pun merasa perasaaan ibu ayah kita dolok macam ney..

    ReplyDelete
  5. betul tu, sebab tu selagi mereka hidup, hargai n sayangai lah mereka

    ReplyDelete
  6. Betul tu, saya setuju. Doa ibu dan ayah ni memainkan peranan yang penting dalam hidup kita.

    ReplyDelete
  7. ya tanpa doa mereka siapalah kita pada hari ini

    ReplyDelete
  8. insyaallah..kejayaan dunia akhirat

    ReplyDelete
  9. wah inilah anak ejulz dan wife ya, first time syaza tengok. hi insyirah! ") semoga membesar dengan sihat ya nak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...