Tuesday 21 April 2020

Bisnes Sosial E-Commerce Fingo (15)


KUDA PERANG BISNES ZAMAN SEKARANG : E-COMMERCE!!   

Jeff Bezos (Amazon),  Jack Ma (Alibabab),  Maximilian Bittner(Lazada),  Forest Li(Shopee)  menjadi *billionaires* melalui platform e-commerce masing²..  Mereka bukan ambil untung besar pun untuk setiap produk,  ambil sen² jer tapi kalau volume banyak,  logik tak mereka boleh jadi Billionaire??   Untuk jangka masa terdekat,  di e-commerce Fingo kita bukan nak kejar atau nak jadi kaya raya sampai billionaire , tapi nak survive dalam fasa kemelesetan ekonomi ini dan dapat hidup bebas hutang bebas kewangan.  sama-sama kita menfaatkan peluang yg ada dlm fingo..anda buat anda layak terima.

Zaman sekarang ni kita jangan pandang rendah pada peniaga2 kecil yang jual kuih ataupun nasi lemak. Walaupun keuntungan sen2 je setiap jualan, tapi kerana jualan yang banyak menjadikan mereka memperoleh keuntungan ribuan ringgit dalam sebulan. Dengan usaha mereka membuat produk (kuih / nasi lemak), mengiklankan dan menjual produk disitulah terhasil rezeki mereka. 

Begitu juga dengan Fingo. Kalau kita tak berusaha, keuntungan takkan datang bergolek macam tu je. 

Shoppe dan lazada banyak mengeluar modal untuk memperkenalkan produk mereka melalui iklan tv dan iklan di media sosial seperti fb, youtube, instagram dan banyak lagi. Fingo pula membayar kepada ahli untuk memperkenalkan produk kepada orang ramai.

Kalau peniaga kuih / nasi lemak tadi perlu membuat kuih/nasi lemak (produk), perlu mempromosi dan perlu menjual serta menghantar produk mereka, dalam Fingo ni kita hanya perlu mempromosi produk sahaja. Bahagian penghasilan produk dan pengeluaran serta penghantaran produk dilakukan oleh Fingo sendiri. Seperti dropship juga la. Kita promosi barang je. Yang menghasil dan menghantar produk akan dilakukan oleh agen / company sendiri.

Boleh jadi kaya ker kalau join Fingo ni?

Pada ejulz boleh kaya atau tidak semuanya bergantung dengan usaha dan rezeki masing2. Apa2 pun perniagaan atau pekerjaan yang kita buat semuanya bergantung kepada rezeki masing2.


Kalau berminat klik daftar di bawah ni

DAFTAR PERCUMA

DAFTAR PERCUMA

DAFTAR PERCUMA

Atau hubungi 👇




10 comments:

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...