Skip to main content

Hero Manchester United..

Puas hati tengok MU lwn Chelsea..

wPun mata ngantuk x cukup tido..

lepas balik keje ari jumaat terus ke Melaka..
Jalan2.. x bnyk tempat yg ejulz pegi sbb dh lewat sgt..

paGi sabtu pegi kenduri kawen ofismate kat Melaka..
(gambar xde lagi.. nanti kalo rajin ejulz upload)

ptg pulak balik putrajaya terus ke Kompleks Futsal utk main liga super futsal KBS..

paGi ahad pulak bangun awal ada program.. program sampai tghari..

sampai terus main PES2011 ngan housemate.. kitorang hantu PES2011..
penggemar2 bola sepak je tau ape itu PES2011.. heHe

main sampai pukul 9 lebih..
sambung pulak tengok game Man. Utd lawan Chelsea..
meMang puas hati laa tengok.. huHu..

tuuuu diaaa hero Manchester United..

Chicharito

vidic

mood skrang: zzzzzZZZZZzzz.. heHe :P

Comments

  1. mint MU ehh hehe
    blh geng mama ftin hee :D

    ReplyDelete
  2. patotla alin xtau.rupanye sbb alin xgemar bola sepak.hu3

    ReplyDelete
  3. dulu akak minat jugak bola .. sbb ayah selalu bawak akak ke stadium .. skrg sejak kawin dunia bole dah sepi .. kecuali piala dunie :))

    ReplyDelete
  4. MIDA MIDOT : x dpt champion league, menang EPL pun jadi laa.. heHe

    ReplyDelete
  5. fatin hanani: yeayy!! geng.. heHe.. go mu go.. heHE

    ReplyDelete
  6. aleen aiden : ni mesti tau safie sali je.. huhu

    ReplyDelete
  7. kak ieda: laa ye ker? heHe. jd fan MU.. heHe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)