tetiba je rasa nak minum air sejuk tgh2 musim panas camni..
tadi singgah kedai beli eskrem 1.5ml + roti..x terabis makan sorang2..
seb baek ada anak2 buah yg suka makan eskrem.. eheHe
bila tertengok iklan dutchlady perisa jagung.. fuhhhh!!
nafsu dah macam budak2 je. mengalahkan anak buah.. heHe
woW!! sedapnya perisa jagung.. kalau minum serta makan pop corn.. fuhhhh!! meleleh beb.. eheHe
Saturday, 14 May 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Birthday GIVEAWAY Uyum!
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 🥰 Hari ini ejulz nak join satu giveaway yang sangat comel dan menarik sempe...
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...
wahhh..sedap2..heee
ReplyDeletehahaha..bagus2!! promot ek ejulz ek..heheh..meh mnm susu dutch lady!kekeke
ReplyDeletecik ayin: time panas2 camni sume benda sejuk sedap.. heHE
ReplyDeleteb a m b a m ' s : sebenarnya ejulz x reti sgt dgn churp2 ni.. heHe.. camne nak letak iklan lam blog ek?
ReplyDeletekite sme laa .
ReplyDeleteset skali !!
hahaha :)
aik tu je? ohohohoho sedap2..
ReplyDeleteperisa caramel lah! hee
ReplyDeletenur athirah : set!!! jom belanja ejulz minum dutchlady.. heHe :P
ReplyDeleteAin Zulaikha : tu je laa.. balaik kpg ni bz melayan karenah anak2 buah.. heHe
ReplyDeleteyaya_flanella : x penah cuba caramel.. heHe
ReplyDelete