Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Friday, 27 May 2011

Terkangkang

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...


p/s: payah sangat kalau terpelajar.. sampai org terberak pun dikata sindrom.. haHa

10 comments:

  1. haha..praktikkan ap yg dipelajari..

    ReplyDelete
  2. ahhaha~ mek da baca lawak tk rah blog len...ngeh3 tp yala tek...mcm2 jak pnyakit d pikey, last2 org ya berak...haish...pa ka

    ReplyDelete
  3. liyana : takut lepas ni org yg betul dpt sindrom tu dia kata berak lam sluar pulak.. haha

    ReplyDelete
  4. ♥ ♥ Fieyszah Noewrhafizah Mohamad ♥ ♥ : lawak fotocopy.. haHa

    ReplyDelete
  5. LavenderPurpleMe: kmk dpt dari web lawak.. hehe

    ReplyDelete
  6. buley masOk raja lawak musim 6...hikhikhik

    ReplyDelete
  7. mOon jOhari : bukan takat raja lawak musim 6, maharaja lawak pun boleh ni.. hhaHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...