Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

entah la. sy pun rsa macam sy da terluka . sebab luka lama diganggu dan beremosi tiba2
ReplyDeleteInsyaallah akan sembuh.. take time..
DeleteDeep..
ReplyDelete:(
Deleteluka tu memang tetap ada, memaafkan itu mudah. melupakan itu payah. bersabarlah.
ReplyDeleteKalau luka luaran, sapu la ubat. Amik kat klinik. Hahahahaha..
ReplyDeleteHati yg luka, kene pandai pandai la rawat sndiri kan.
Hmmm, Zumal rasa selalu sangat camni
ReplyDeleteLuka pasti meninggalkan parut
ReplyDeleteTime will heal everything..sabar ye
ReplyDeletemove on
ReplyDeletehehehe
wah..deep sangat nih..be strong bro
ReplyDelete