Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Thursday, 6 September 2018

Blog Achieve setakat 6 SEPTEMBER 2018

Entry yang dihasilkan pada bulan Ogos 2018 lepas tidak sebanyak entry yang dihasilkan pada bulan Julai 2018. Pada bulan Ogos 2018 hanya 88 entry berbanding 96 entry pada bulan Julai 2018.


 Dengan terhasilnya 88 entry pada bulan Ogos 2018 dan 13 entry pada bulan September 2018 setakat ni, jumlah entry setakat ini adalah 355. Target untuk mengatasi rekod paling banyak pada tahun 2013 hampir tercapai.. ^_^

Dengan cara ini, Insyaallah dapat membantu ejulz mencapai target menyediakan entry melebihi 371 entry.. Terima kasih di atas support sahabat2 semua..




31 comments:

  1. wow hebat Ejulz, kak ana target satu hari satu entri masih berjalan dari Januari sampai hari ni, akan datang Waallahu a'lam :)

    ReplyDelete
  2. Ciayok2! Teruskan rajin update

    ReplyDelete
  3. tahniah ejulz.
    rajinnya menulis.
    Pakcik buat entri sekiranya ada masa lapang aje.

    ReplyDelete
  4. Wahh.. banyaknyaa.. sy target 15 entry tuk sebulan .. tu pun mcm masi tak capai target hehe.. Good luck!

    ReplyDelete
  5. hampir tercapai tu..patot la selalu aktif..nice goal..gambate

    ReplyDelete
  6. Banyaknya entry! Entry bulan lepas saya 9 je..tak larat nak buat banyak2..awak punya memang wow!

    ReplyDelete
  7. tahniah ejulz! abam kie cuma mampu tulis 3 entri seminggu. kdg2 tu 4. so dlm 12 ke 15 entri je sebulan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok la tu abam kie. ikut kelapangan waktu :)

      Delete
  8. Wow rajin Ejulz. keep blogging! ^^

    ReplyDelete
  9. caiyok2...
    saya tak rajin mana...asalkan perlu je..kekeke

    ReplyDelete
  10. Tahniah! sy tak mampu tulis sbyak itu.. keep on writing :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...