Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Tuesday, 4 September 2018

Hargai PENGORBANAN mereka




"Hargai PENGORBANAN mereka yang MENYAYANGI kita. Jangan tunggu sehingga mereka melelapkan mata buat selamanya. Kerana di ketika itu sudah tidak bermakna apa-apa.."




 

30 comments:

  1. terus teringat lagu lafaz yang tersimpan

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru perasan blog ejul wana pepel gittew. boleh geng ni

      Delete
    2. x ingat mcm mana lagu lafaz yg tersimpan. hehe.. kaler febret.. hehehe

      Delete
  2. Tepat sekali maksud kata-kata itu ejulz..
    Manusia bila ada kurang menghargai, bila tiada nanti mulalah rasa kehilangan..

    ReplyDelete
  3. setuju. kalu tak hargai satu ahri nanti mereka pergi masa tu -- sesal tak berguna dah ")

    ReplyDelete
  4. betul..byk sgt kes skrg anak tak hargai mak ayah..sedih tgk dunia macam ni

    ReplyDelete
  5. Setuju 100%
    Terutama sekali pengorbanan kedua ibubapa kita yang membesarkan kita

    ReplyDelete
  6. hargai pengorbanan ibu bapa yang telah besarkan kita. dan hargai pengorbanan isteri/suami yang susah payah bersama kita. kerana semua itu adalah pemberian Illahi kepada kita

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...