Tuesday, 4 September 2018

Hargai PENGORBANAN mereka




"Hargai PENGORBANAN mereka yang MENYAYANGI kita. Jangan tunggu sehingga mereka melelapkan mata buat selamanya. Kerana di ketika itu sudah tidak bermakna apa-apa.."




 

30 comments:

  1. terus teringat lagu lafaz yang tersimpan

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru perasan blog ejul wana pepel gittew. boleh geng ni

      Delete
    2. x ingat mcm mana lagu lafaz yg tersimpan. hehe.. kaler febret.. hehehe

      Delete
  2. Tepat sekali maksud kata-kata itu ejulz..
    Manusia bila ada kurang menghargai, bila tiada nanti mulalah rasa kehilangan..

    ReplyDelete
  3. setuju. kalu tak hargai satu ahri nanti mereka pergi masa tu -- sesal tak berguna dah ")

    ReplyDelete
  4. Tepat sekali kata-kata itu...

    ReplyDelete
  5. betul..byk sgt kes skrg anak tak hargai mak ayah..sedih tgk dunia macam ni

    ReplyDelete
  6. Setuju 100%
    Terutama sekali pengorbanan kedua ibubapa kita yang membesarkan kita

    ReplyDelete
  7. hargai pengorbanan ibu bapa yang telah besarkan kita. dan hargai pengorbanan isteri/suami yang susah payah bersama kita. kerana semua itu adalah pemberian Illahi kepada kita

    ReplyDelete

NASI ARAB TRAVEL MALAYSIAKU TERCINTA XCLUSIVE BOX

  Bersempena dengan Bulan Kebangsaan ini, Nasi Arab Travel melancarkan MALAYSIAKU TERCINTA XCLUSIVE BOX. Didatangkan dengan 2 varian, Varian...