wowww nang hebattt! =)
:)
Waseh. Lawa ehh 😊
Yang penting melawan.Dapat sumbat dua biji pun ok.
yg penting, kerjasama..hihi
Kalah sikpa..yg penting pengalaman 👍
hebat naa team tu...alaa kalah menang biasa la tu..
wahhhh bgs ni! biasa laa tu ada klh ada mng... adat pertandingan kann
alamak banyak juga tu kalahnya hihi mujur ada 2
Ahahaha..banyak juga kalah tu. Takpe2, next time lawan lagi ye..
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
wowww nang hebattt! =)
ReplyDelete:)
DeleteWaseh. Lawa ehh 😊
ReplyDelete:)
DeleteYang penting melawan.
ReplyDeleteDapat sumbat dua biji pun ok.
:)
Deleteyg penting, kerjasama..hihi
ReplyDeleteKalah sikpa..yg penting pengalaman 👍
ReplyDeletehebat naa team tu...alaa kalah menang biasa la tu..
ReplyDeletewahhhh bgs ni! biasa laa tu ada klh ada mng... adat pertandingan kann
ReplyDeletealamak banyak juga tu kalahnya hihi mujur ada 2
ReplyDelete:)
DeleteAhahaha..banyak juga kalah tu. Takpe2, next time lawan lagi ye..
ReplyDelete