Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 3 September 2018

Senarai Pengomen Tegar OGOS 2018

Terima kasih kepada rakan2 blogger yang sudi singgah & komen kat blog ejulz yang x seberapa ni k.. Ejulz amat menghargai sokongan anda semua..


 Jom terjah blog diorang ni k.. ^_^



Sekali lagi ejulz nak ucapkan terima kasih kepada sahabat2 yang sudi terjah & komen blog ejulz ni.. terima kasih juga kepada sahabat2 yang tidak tersenarai tapi selalu singgah di blog ejulz.. 

Siapakah yang bakal tersenarai dalam list "Pengomen Tegar SEPT 2018" blog ejulz? Sama2 kita nantikan pada awal bulan OKT nanti.. ^_^




28 comments:

  1. Tahniahhh semuaa... Ekin pun kena rajin komen dkt sini lah jugakk.. Hehe.

    ReplyDelete
  2. Alamak.. nama kita dah tak ada dalam senarai.. sedihnya.. Tahniah buat yang tersenarai..

    ReplyDelete
  3. Eehhh terselit kat sini ye hikhik terima kasih ejulz

    ReplyDelete
  4. thniah semua.a.....rjin betul mike komen2 ni,,,hehehe

    ReplyDelete
  5. Nang rajin n banyak masa blogwalking sidak tok

    ReplyDelete
  6. Ejulz pun rajin komen blog Fiza..

    ReplyDelete
  7. maaf la da lama tak jenguk..hehehbaru nak aktif balik

    ReplyDelete
  8. lorh, tahniah kepada semua pegomen tegar. salam berkenalan

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, nama saya terselit jugak kat situ ^_^

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah nama rabia masih dalam carta ejulz..tq tq.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...