Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Saturday, 8 September 2018

Ke airpot arini - 8 Sept 2018

Pagi ni hantar adik ipar ke airport. Dia dah habis cuti sem. Balik ke UPSI untuk sem ke-3 kalau x silap..



Semoga dia berjaya dalam pelajaran dan kerjaya suatu hari nanti. Amin. 



32 comments:

  1. ramai dah mula balik tempat belajar

    ReplyDelete
  2. Adik saya juga sudah pulang ke UiTM.. Rasa rindu tak terkata. Almaklumlah sebulan lebih bersama dengan kita :)

    ReplyDelete
  3. Seronok plak tgok dorg dah masuk U kan. Rasa mcm nk kembali ke zaman ni pulak. Hihi. Gudluck ya!! πŸ‘πŸ»

    ReplyDelete
  4. CN suka pergi airport, suka tengok flight. Tapi menangis bayar parking! hahaha

    ReplyDelete
  5. semoga adik bos berjaya dunia akhirat =)

    ReplyDelete
  6. anak sedara sy pun ada dok belajar kat UPSI...

    ReplyDelete
  7. all the best to adik bakal cikgu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...