Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Friday, 11 March 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

Assalamualaikum & selamat pagi semua..


Malam tadi tengok movie "Hikayat Merong Mahawangsa".. Perghh!! superb beb.. Mula2 ejulz ingat cerita omputih.. Sebab ejulz masuk lewat sikit kat wayang tu.. Tajuk cerita pun xtau masa tu.. heHe. Main ikut je.. haHa

Menang superb.. bagi ejulz dah boleh setaraf dengan movie antarabangsa.. Video n audio die pun ok.. x nampak sgt merapu.. heHe.. cuma 1 adegan je macam x masuk akal aka merapu sikit.. bila dia guna cermin utk pantulkan cahaya matahari, boleh membakar pihak lawan.. haHa.


Satu lagi, dia punya dialog pun memang lawak.. Double meaning.. haHa. Siap ada "tudung saji" segala.. haHa. Best tau cerita ni.. tgk jgn x tgk.. heHe

28 comments:

  1. best ke.. cite lawak ye..

    ReplyDelete
  2. yeah,supportlah movie malaysia kite ;)

    nampak pown cam superb kan

    ReplyDelete
  3. patot ade REMY ISHAKKKK~!!! :D

    ReplyDelete
  4. best ae???tringin nk tgk...huhuhu

    ReplyDelete
  5. bella pon rasa tak logik , tapi sis bella cakap , dia guna sihir buat cermin tu .. xtau lah ..

    ReplyDelete
  6. wahhh..mok tengok juakkk..;)

    ReplyDelete
  7. asroL : cantek!!! nak ajak mai waif gi tengok...x pun tunggu astro 1st bukak cite ni...nak langgan!!!

    p/s : Sila lah BlogWalking ye...tengkiu...

    1.New Entry "SERAM SEJUK~adehhh~"

    ReplyDelete
  8. Fyqa: best.. bukan crita lawak.. cerita lawan.. heHe. kisah pahlawan kacukan melayu..

    ReplyDelete
  9. shazleen: siyes.. memang superb.. heHe

    ReplyDelete
  10. b a m b a m ' s : kalau remy ishak nak jadi kacukan ape? haHa

    ReplyDelete
  11. Nabilah Atiqah: memang best.. x rugi tengok.. heHe

    ReplyDelete
  12. ♥ bella nabila ♥: mane ade dia gune sihir.. dia gune teori sape ntah yg dia sebut aritu.. heHe.. macam teori omputih je.. haHa

    ReplyDelete
  13. Ila: tgk, jgn x tgk.. heHe :P

    ReplyDelete
  14. Bee: jom tengok.. eh.. jum ngga.. haHa :P

    ReplyDelete
  15. Bro_monday: memang superb.. video n audio mantap.. cume speaker wayang je mistake sikit.. haHa

    ReplyDelete
  16. ecok bru nak g tgk...best x...

    ReplyDelete
  17. fizah: best giler.. rugi x tgk.. heHe

    ReplyDelete
  18. ejulz best giler ke? g tgk kat mane la hari tuh??

    ReplyDelete
  19. best x??kmk esok g nengok cta tok..ehehehe

    ReplyDelete
  20. semalam bajek nak tgk cerita neh.....xjadi...coz dapat tiket free dr celcom tikt neh..tapi valid 17 nti...ampeh tol celcom..heheh...last2 tgk cerita len..huwawaw..

    ReplyDelete
  21. okey ! kamek jeles nangga tak org dah tgk cita yaa.. :)

    ReplyDelete
  22. cik kite: superb.. heHe.. tgk kat midvalley aritu.. :)

    ReplyDelete
  23. MASZ : waaa.. nang best cita ya.. kuar dating laa tek.. haHa :P

    ReplyDelete
  24. HonEyBuNNy : wah! ok la 2.. mane nak dpt tiket free senang je.. heHe

    ReplyDelete
  25. chocochoky : pegi la tgk.. best aih.. heHe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...