" I Love My Blog! because of you. haha.. just kidding.. Ok, ejulz sayang blog ejulz sebab di sini la tempat ejulz nak luahkan perasaan ejulz.. suka duka, sedih gembira, semua ejulz tuang kat dlm blog ni.. [dah macam air la pulak luahan ejulz ni.. hehe].. Dalam blog ni jugak ejulz ada kwn2 yg sntiasa memberi kata2 semangat wpun di dunia realiti x kenal pun.. just kenal dlm blog je.. bagi ejulz mereka yg ada dlm blog ejulz ni dah mcm keluarga ke-2 ejulz.. ejulz dah anggap diorang mcm adik beradik ejulz sndiri.. terima kasih atas nasihat yg k0rang berikan selama ni.. k bye.. love u all.."
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

oi..oi..hahak..tq arr sokong segmen siput kamek..:)
ReplyDeleteoo..keluarge ke 2 ek.so..angah nie pangkat abg la ye?klu mcm tue..adik kene dgr ckp abg..klu x..abg rotan nti.hahaha
ReplyDeleteRieya Ramlee Tor : xda hal ya.. ada kberanian nak polah ya dah kira ok.. kmk dari dlok nk polah x terpolah2.. hehe
ReplyDeletehahaha.. orait la angah.. hehe
ReplyDeletehahak..orite..klk mun ktk polah segment..mek org 1st join ya..
ReplyDeletewah ,setuju sangat , kawan2 blogger nih byk gud advisor , hehehe , bw sini dr segmen same :D
ReplyDelete