Tuesday, 15 May 2012

K!E!SU!N!Y!I!A!N

x mampu berkata apa2.. :(




26 comments:

  1. Allah dh tetapkn yg terbaik utk setiap hambaNya..

    ReplyDelete
  2. tiap ujian tu mematangkan diri kita =)

    ReplyDelete
  3. loor awat lak nie dikk ??
    setiap org ada masalah .. hadapi dgn kuat

    akk nie huhuhu xleh cakap dah kesedihannya .. tapi kuatkan jua demi anak2 ..

    kalau ejulz demi tuhan dikk bertahan lahh .. sesungguhnya allah maha mengetahui .. kesunyian itu mengajar kita erti kebesaran allah .. insyaallahhh

    ReplyDelete
  4. sabar & terus sabar.. mun sunyik kmk org geng blogger tok kan ada? x kan sunyik bah..hehe..

    apa2 pun semoga Allah mempermudahkan urusan ktk..amin :)

    ReplyDelete
  5. yien kalau tengah sedih atau dalam kesunyiaan , yian akan dengar lagu OPICK peneman dan penyejuk hati yien :) huhu

    ReplyDelete
  6. mizzkechique : Insyaallah..

    ReplyDelete
  7. Nurul Husna Mohd Hassan : kdg2 mlemahkan juga.. hurmm..

    ReplyDelete
  8. kak ieda : insyaallah. ejulz cuba kuatkan diri..

    ReplyDelete
  9. Kathy Tuah : makseh.. amin..

    ReplyDelete
  10. are_lin@yu : xde pape. :)

    ReplyDelete
  11. elyna mirsada : adat kehidupan.. :)

    ReplyDelete
  12. ir yien 9897 : ejulz suka dgr munajat keampunan.. tp kdg2 rasa btambah sedih bila dgr..

    ReplyDelete
  13. boh sunyi2 ejulz....(^_^) Tuhan kan slalu ada..:) peace!!!

    ReplyDelete
  14. sabar ek....Org yg berjaya ialah org yg bangkit dari kegagalan dan menempuhi ujian dgn tabah dan sabar ^.^

    ReplyDelete
  15. sabar ye? setiap masalah akan ada penyelesaiannya.. -.-

    *bunga rafflesia, sekuntum 3pund sterrling.. wahaha..syieda sendiri pun xtau..@_@

    ReplyDelete
  16. ✿Lady Ainaa ✿ : terima kasih atas nasihat tu.. :)

    ReplyDelete
  17. Deary_AiNN : insyaallah..

    ReplyDelete
  18. Rafflesia™ : Insyaallah.. boleh xtau.. ingtkan jual bunga rafflesia.. :)

    ReplyDelete
  19. kenapa sunyi ni..sunyi benar nampaknya..

    ReplyDelete
  20. follow sudah..klo sudi follow blek yea..

    btw,SPE NAK JOIN GIVE AWAY MOVIE-THE AVENGERS 2012 sila msok snie yea..

    http://ceriteraakid.blogspot.com/2012/05/give-away-movie-avengers2012-ceritera.html

    ReplyDelete
  21. senyumlah selagi termampu..betul tu,setiap yang berlaku pasti ada hikmah nya..(^_^)la tahzan,jangan bersedih..hikhik

    ReplyDelete
  22. Pecinta pink^^ : insyaallah.. :)

    ReplyDelete

NASI ARAB TRAVEL MALAYSIAKU TERCINTA XCLUSIVE BOX

  Bersempena dengan Bulan Kebangsaan ini, Nasi Arab Travel melancarkan MALAYSIAKU TERCINTA XCLUSIVE BOX. Didatangkan dengan 2 varian, Varian...